KJENNER DU DEG IGJEN ?

De fleste lokale bedrifter har prøvd betalt annonsering med kraftig tap og konkludert med at annonser er for merkevarebygging eller "de store". Du har mest sannsynlig blitt tiltrukket av metoder som sosial media, blogging, nettverksbygging fordi det er "gratis", men etter få eller ingen kunder kanskje spurt deg selv: "hva får jeg egentlig ut av denne tiden jeg investerer?"   Du kan regne en time som 200kr i annonsekostnad i kalkulatoren på fremsiden, så kan du se avkastningen. På den andre siden, dersom du bruker tid på å publisere artikler og dele tips er dette bare bensin på bålet med tanke på betalt annonsering.

Man skal ikke overse noen muligheter, men du skal vite at det faktisk er mulig å posisjonere seg, styrke omdømme, få flere gode tilbakemeldinger og hjelpe flere mennesker, helt automatisk uten å bruke noe tid på det. Det er faktisk mulig å ekskludere de som ser annonsere dine så de ikke ser dine kampanjer mer en 2 ganger året. På den måten blir du ikke oppfattet som plagende eller senker verdien på hva du har å tilby. Men viktigst... det er faktisk mulig å tjene penger på å nå ut til tusenvis av nye mennesker hver eneste dag.

HVORDAN REKLAMEBYRÅER UTNYTTER DEG

Mitt navn er Nickolas Eek, jeg har drevet med webutvikling og webdesign på hobbybasis siden jeg var 14år, og startet Ebranding ENK på høyskolen for å tjene en liten skattefri slant ved siden av studier.

Jeg lærte med tiden at alle mine klienter som hadde fått hjelp tidligere på denne fronten betalte store utgifter for noe som tok meg relativt kort tid, men viktigst lærte jeg at INGEN reklamebyråer sto ansvarlig for tall. De tok seg ekstremt godt betalt i "administrasjonskostnader" for jobb de aldri utførte, og dersom de hjalp til med markedsføring var det tydeligvis elefanten i rommet å spørre om noe så naturlig som avkastning...

Jeg tilbydde derfor å jobbe gratis for en del lokale firmaer med å annonsere for de fant jeg raskt ut at mine egenskaper innen webutvikling gir meg en stor fordel når det kommer til avanserte salgs tunneler og oppfølgning sekvenser som ga en langt lavere "kostnad per kunde". Med tiden begynte å bevege meg bort fra design og utvikling for å kun fokusere på å bli ekspert innen annonsering, mer konkret «målbar avkasning». 

2 VERDIER SOM SKILLER DEG FRA DE STØRSTE

Det eneste som teller i en bedrift er at det kommer mer penger inn, enn penger ut. Så hvorfor er markedsføring blitt et unntak? Med andre ord, dersom du kan kjøpe en kunde (kundekostnad) for en lavere sum enn hva de legger igjen etter første besøk (kundeverdi), og selvfølgelig kostnadene som følger med, kan du i teorien tjene så mye du ønsker etter hvor mye du annonserer. Din utgifter blir derfor ikke utgifter, men kalkulerte investeringer. 

Mange store bedrifter følger en livsverdi per kunde, der de tjener inn markedsføringen etter 1-5 år, men ytterst få selvstendige bedrifter har kapital til å vente så lenge. Ebranding sin oppgave er å skaffe en ny kunde så rimelig som overhode mulig for din bedrift, så du kan tjene inn kostnadene ideelt fra første besøk. På den måten kan jeg hjelpe deg å fylle din kalender og automatisere din bedrift dersom du ønsker mer frihet ved å ansette en eller flere.

KJENNER DU DEG IGJEN ?

De fleste lokale bedrifter har prøvd betalt annonsering med kraftig tap og konkludert med at annonser er for merkevarebygging eller "de store". Du har mest sannsynlig blitt tiltrukket av metoder som sosial media, blogging, nettverksbygging fordi det er "gratis", men etter få eller ingen kunder kanskje spurt deg selv: "hva får jeg egentlig ut av denne tiden jeg investerer?"   Du kan regne en time som 200kr i annonsekostnad i kalkulatoren på fremsiden, så kan du se avkastningen. På den andre siden, dersom du bruker tid på å publisere artikler og dele tips er dette bare bensin på bålet med tanke på betalt annonsering.

Man skal ikke overse noen muligheter, men du skal vite at det faktisk er mulig å posisjonere seg, styrke omdømme, få flere gode tilbakemeldinger og hjelpe flere mennesker, helt automatisk uten å bruke noe tid på det. Det er faktisk mulig å ekskludere de som ser annonsere dine så de ikke ser dine kampanjer mer en 2 ganger året. På den måten blir du ikke oppfattet som plagende eller senker verdien på hva du har å tilby. Men viktigst... det er faktisk mulig å tjene penger på å nå ut til tusenvis av nye mennesker hver eneste dag.

HVORDAN REKLAMEBYRÅER UTNYTTER DEG

Mitt navn er Nickolas Eek, jeg har drevet med webutvikling og webdesign på hobbybasis siden jeg var 14år, og startet Ebranding ENK på høyskolen for å tjene en liten skattefri slant ved siden av studier.

Jeg lærte med tiden at alle mine klienter som hadde fått hjelp tidligere på denne fronten betalte store utgifter for noe som tok meg relativt kort tid, men viktigst lærte jeg at INGEN reklamebyråer sto ansvarlig for tall. De tok seg ekstremt godt betalt i "administrasjonskostnader" for jobb de aldri utførte, og dersom de hjalp til med markedsføring var det tydeligvis elefanten i rommet å spørre om noe så naturlig som avkastning...

Jeg tilbydde derfor å jobbe gratis for en del lokale firmaer med å annonsere for de fant jeg raskt ut at mine egenskaper innen webutvikling gir meg en stor fordel når det kommer til avanserte salgs tunneler og oppfølgning sekvenser som ga en langt lavere "kostnad per kunde". Med tiden begynte å bevege meg bort fra design og utvikling for å kun fokusere på å bli ekspert innen annonsering, mer konkret «målbar avkasning». 

2 VERDIER SOM SKILLER DEG FRA DE STØRSTE

Det eneste som teller i en bedrift er at det kommer mer penger inn, enn penger ut. Så hvorfor er markedsføring blitt et unntak? Med andre ord, dersom du kan kjøpe en kunde (kundekostnad) for en lavere sum enn hva de legger igjen etter første besøk (kundeverdi), og selvfølgelig kostnadene som følger med, kan du i teorien tjene så mye du ønsker etter hvor mye du annonserer. Din utgifter blir derfor ikke utgifter, men kalkulerte investeringer. 

Mange store bedrifter følger en livsverdi per kunde, der de tjener inn markedsføringen etter 1-5 år, men ytterst få selvstendige bedrifter har kapital til å vente så lenge. Ebranding sin oppgave er å skaffe en ny kunde så rimelig som overhode mulig for din bedrift, så du kan tjene inn kostnadene ideelt fra første besøk. På den måten kan jeg hjelpe deg å fylle din kalender og automatisere din bedrift dersom du ønsker mer frihet ved å ansette en eller flere.

Ønsker du målbar avkastning?

Ønsker du målbar avkastning?

TJENESTER OG PRISER

TJENESTER OG PRISER

SE VÅRE TJENESTER

SE VÅRE TJENESTER