En vanlig feil når man annonserer bredt er å bruke vanvittige summer på mennesker som ikke er relevante og store summer på å følge opp de som kun var nysgjerrige eller de som klikket feil på annonsene dine.

Ebranding lager en kundeavatar som vi hele tiden tester og optimaliserer, slik at du med tiden vet akkurat hvilken dominante profil som blir kunder. I denne fasen tester vi geografi, kjønn, alder og interesser.

En vanlig feil når man annonserer bredt er å bruke vanvittige summer på mennesker som ikke er relevante og store summer på å følge opp de som kun var nysgjerrige eller de som klikket feil på annonsene dine.

Ebranding lager en kundeavatar som vi hele tiden tester og optimaliserer, slik at du med tiden vet akkurat hvilken dominante profil som blir kunder. I denne fasen tester vi geografi, kjønn, alder og interesser.

La dine konkurrenter følge opp sine leads med innhold som ikke blir sett, eller e-post som ikke blir åpnet. Vi leder de som har meldt sin interesse ned kjøpsprosessen der de er, om de ikke åpner en e-post ser de samme innhold i form av annonser på plattformer de bruker. 

La dine konkurrenter følge opp sine leads med innhold som ikke blir sett, eller e-post som ikke blir åpnet. Vi leder de som har meldt sin interesse ned kjøpsprosessen der de er, om de ikke åpner en e-post ser de samme innhold i form av annonser på plattformer de bruker. 

Til nå har jeg omsatt for over 4,6 millioner i ekstra omsetning for mine klienter. Tallene nedenfor er basert på gjennomsnittskostnad (rød) av en kunde og gjennomsnitsomsetning fra første besøk (grønn). Mange av våre klienter tjener inn mesteparten etter første besøk, og mange har gjort dette regnestykket hundrevis av ganger !

Til nå har jeg omsatt for over 4,6 millioner i ekstra omsetning for mine klienter. Tallene nedenfor er basert på gjennomsnittskostnad (rød) av en kunde og gjennomsnitsomsetning fra første besøk (grønn). Mange av våre klienter tjener inn mesteparten etter første besøk, og mange har gjort dette regnestykket hundrevis av ganger !

Med et optimalisert oppfølgingssystem kan du utfordre alle markedskanaler med håndfaste tall. Du kan som et eksempel sammenligne radio, magasiner og samarbeidspartnere med nettbaserte kanaler. Hver måned du jobber med ebranding får du ditt eget budsjett der du kan se hva du får igjen for din annonsering inkl vår avgift. 

Med et optimalisert oppfølgingssystem kan du utfordre alle markedskanaler med håndfaste tall. Du kan som et eksempel sammenligne radio, magasiner og samarbeidspartnere med nettbaserte kanaler. Hver måned du jobber med ebranding får du ditt eget budsjett der du kan se hva du får igjen for din annonsering inkl vår avgift. 

HVA OM DU KUNNE VITE EKSAKT HVA DU FIKK IGJEN FOR HVER ANNONSEKRONE, OG HVOR KUNDENE KOMMER FRA ?

HVA OM DU KUNNE VITE EKSAKT HVA DU FIKK IGJEN FOR HVER ANNONSEKRONE, OG HVOR KUNDENE KOMMER FRA ?

En vanlig feil når man annonserer bredt er å bruke vanvittige summer på mennesker som ikke er relevante og store summer på å følge opp de som kun var nysgjerrige eller de som klikket feil på annonsene dine.

Ebranding lager en kundeavatar som vi hele tiden tester og optimaliserer, slik at du med tiden vet akkurat hvilken dominante profil som blir kunder. I denne fasen tester vi geografi, kjønn, alder og interesser.

En vanlig feil når man annonserer bredt er å bruke vanvittige summer på mennesker som ikke er relevante og store summer på å følge opp de som kun var nysgjerrige eller de som klikket feil på annonsene dine.

Ebranding lager en kundeavatar som vi hele tiden tester og optimaliserer, slik at du med tiden vet akkurat hvilken dominante profil som blir kunder. I denne fasen tester vi geografi, kjønn, alder og interesser.

La dine konkurrenter følge opp sine leads med innhold som ikke blir sett, eller e-post som ikke blir åpnet. Vi leder de som har meldt sin interesse ned kjøpsprosessen der de er, om de ikke åpner en e-post ser de samme innhold i form av annonser på plattformer de bruker.

I denne prosessen får vi vite deres negative følelser med å nå målet du kan hjelpe de å oppnå. Verdier, mål og tidligere erfaringer.  Vi måler alle former for respons med tall og følger opp kunder med spørreundersøkelser for å lære hva vi gjør riktig.

La dine konkurrenter følge opp sine leads med innhold som ikke blir sett, eller e-post som ikke blir åpnet. Vi leder de som har meldt sin interesse ned kjøpsprosessen der de er, om de ikke åpner en e-post ser de samme innhold i form av annonser på plattformer de bruker.

I denne prosessen får vi vite deres negative følelser med å nå målet du kan hjelpe de å oppnå. Verdier, mål og tidligere erfaringer.  Vi måler alle former for respons med tall og følger opp kunder med spørreundersøkelser for å lære hva vi gjør riktig.

Med et optimalisert oppfølgingssystem kan du utfordre alle markedskanaler med håndfaste tall. Du kan som et eksempel sammenligne radio, magasiner og samarbeidspartnere med nettbaserte kanaler.

Med et optimalisert oppfølgingssystem kan du utfordre alle markedskanaler med håndfaste tall. Du kan som et eksempel sammenligne radio, magasiner og samarbeidspartnere med nettbaserte kanaler.

Til nå har jeg omsatt for over 3,2 millioner i ekstra omsetning for mine klienter. Tallene nedenfor er basert på gjennomsnittskostnad (rød) av en kunde og gjennomsnitsomsetning fra første besøk (grønn). Mange av våre klienter tjener inn mesteparten etter første besøk, og mange har gjort dette regnestykket hundrevis av ganger !

Til nå har jeg omsatt for over 3,2 millioner i ekstra omsetning for mine klienter. Tallene nedenfor er basert på gjennomsnittskostnad (rød) av en kunde og gjennomsnitsomsetning fra første besøk (grønn). Mange av våre klienter tjener inn mesteparten etter første besøk, og mange har gjort dette regnestykket hundrevis av ganger !

HVA OM DU KUNNE VITE EKSAKT HVA DU FIKK IGJEN FOR HVER ANNONSEKRONE, OG HVOR KUNDENE KOMMER FRA ?

HVA OM DU KUNNE VITE EKSAKT HVA DU FIKK IGJEN FOR HVER ANNONSEKRONE, OG HVOR KUNDENE KOMMER FRA ?